Sanki 5 gün önce Feyenoord karşısında hepimizin takdir ettiği mücadeleyi gösterip tur atlayan F.Bahçe, Göztepe karşısındaki F.Bahçe değildi! Bir takımın iki maçı arasında oyun, taktik, performans anlamında bu kadar fark olmaz. Hangi F.Bahçe’ye inanacağız? Mourinho, Süper Lig’de daha ilk maçta fabrika ayarlarına döndü, yine birinci devreyi adeta çöpe attı! F.Bahçe’nin ilk yarı Göztepe kalesine isabetli şutu yoktu. Orta sahadaki kaliteli oyuncu ihtiyacı gün gibi belli. İleride çoğalamayan, final paslarını yapamayan bir görüntü var. Göztepe dersine iyi çalışmış, F.Bahçe’ye alan tanımadı. 90+4’te Talisca penaltı kaçırınca 3 puan hayal oldu. Son söz: Hakem Yasin Kol çok kötüydü!
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.