Futbolda bazen şans yanınızda olmalı. Sivas-Fenerbahçe mücadelesinin ilk 45 dakikasına bakıyorum ev sahibi sahaya hakim. Oynuyor iyi mücadele ediyor. Buna ilave olarak girdikleri 4 net gollük pozisyonları var. Buradan izleyenlere soruyorum. Livakovic devleşmese skor ne olurdu? F.Bahçe ne yapmak istiyordu çözemedim. Bu kadar kötü oynamasını açıkçası kabullenemiyorum. Talisca’nın o muhteşem frikiği gole dönüşmese başka olumlu gelişmesi yok. Olacak iş değil. İkinci yarıyla beraber F.Bahçe kıpırdar göründü. Topla daha haşır neşir oldu. Önce attı sonra yedi ama Sivasspor oyuna başladığı gibi değildi. F.Bahçe zoru başardı. Üç puanın altındaki imza bana göre tartışmasız kaleci Livakovic’in olmalı.
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.