Süper Lig’in sonu yaklaştıkca heyecan en üst seviyede. F.Bahçe’nin Sivas deplasmanında kazanmasının ardından gözler Beşiktaş-Galatasaray derbisine yöneldi. Siyah-Beyazlıların kazanmasıyla Galatasaray ağır yara aldı. Beşiktaş’ın galibiyeti kendisi kadar Fenerbahçe’ye de yaradı. Şimdi puan durumunda şu tablo var: Galatasaray 70, Fenerbahçe 67, Beşiktaş; 65. F.Bahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, derbiyi teknik heyetiyle beraber izledi. Beşiktaş’ın maçı kazanmasıyla aralarında sevinç yumağı oluştu. Portekizli hoca haftalar önce “Galatasaray çok puan kaybedecek” demişti. Çıkan sonuç Jesus’un haklı olduğunu gösterdi. F.Bahçe’nin Sivas’ta kazanması, G.Saray’ın Beşiktaş’a kaybetmesiyle Samandıra’da deyim yerindeyse güneş açtı. Jesus’tan, futbolculara ve kulüp personeline kadar herkes moralli. Portekizli hocanın şampiyonluk yarışıyla ilgili değerlendirmesi şöyle: “Takımda çok iyi bir arkadaşlık var. Ben bu takıma inanıyorum, güveniyorum. İyi işler yapıyoruz. Yeniden iddialı duruma geldik. Lig yeni başlıyor. İrfan iyi oynuyordu, kendini bulmuştu. O kartı görmemeliydi. Oyun içinde bunlar oluyor. Tünelin ucunda ışık görüyorum. Peres 7 ay sonra sahalara döndü. Performansı mükemmeldi. Sanki hep aramızdaymış görüntüsü çizdi. Sakatlıklardan çok çektik. Hâlâ devam ediyor. Şimdi yeniden Sivas (kupa maçı) yolculuğu başlayacak. Ardından deplasmanda Giresunspor’la oynayacağız. Giresun’un kritik bölgede olması işimizi zorlaştıracak. Bizi İstanbul’da yenmişlerdi. Her maçı kazanmak zorundayız başka çaremiz yok.”
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.