Mourinho’ya iyi bir transfer teklifi gelse de F.Bahçe göndermeden gitse! Ya hocam oynattığın futbol aylardır kimseyi tatmin etmiyor. İnan bizleri fazlasıyla yanılttın. Oysa herkes seni büyük hoca diye biliyordu. Erken havlu attın. Kazandığın derbi yok. Takıma bir şey katmadın bence. İskeletini oluşturamadın. 11’lerle çok oynadın. Sadece sen değil elbette futbolcular da suçlu. Ayakta zor duruyorlar. Dün ilk 45 dakikada Livakovic, Başakşehirlilerle tek başına mücadele etti. Diego Carlos ve Talisca’nın ikinci sarı karttan atılmaları gerekiyordu. Opoku’nun eline gelen top da penaltıydı! 4-1’lik galibiyet bana kalırsa hiçbir şey ifade etmiyor. Mourinho zaten 2.’liği çoktan kabullenmiş!
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.