Fenerbahçe ligin sonu geldikçe ilginç bir takım olmaya başladı. Özellikle Mourinho’nun aklının karışık olduğunu söylemeliyim. Çünkü önce Galatasaray derbisinde sonra Trabzonspor karşısında bize öyle kötü ilk yarılar izletti ki kulübeye inip takımın başında gerçekten Mourinho mu var acaba diye baktıracak cinsten... Hiçbir şey yapmayan, mücadele etmeyen, savaşmayan Sarı-Lacivertli futbolcular vardı... Üstelik dün gece kadroda büyük değişim olmuş, sistem 4’lüye dönmüştü. Ama bir oyuncu maçı aldı tek başına çevirdi: Talisca... Brezilyalı transfer edilmeli miydi, edilmemeli miydi tartışmalarını da Trabzonspor önünde hat-trick yaparak rafa kaldırdı. Hee F.Bahçe çok mu iyi oynadı, hayır. Futbolu yine sınıfı geçemedi. Ama G.Saray’ın oynamadığı hafta kazanıp farkı 3’e indirmek umarım Mourinho’da ve takımda bir şeyleri ateşler.
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.