Evet... Lafı uzatmaya gerek yok! Bu sonuç, başkan Ali Koç’un, yönetimin, Jose Mourinho’nun, olağanüstü seçimi eylül ayından önceye aldıramayan muhalefetin eseridir... Haftalardır nereye transfer yapılacağı belliyken kanatlara, orta sahanın merkezine, 10 numaraya oyuncu almayan, alamayan Koç ve ekibidir sorumlu! Geçen sezon yaşanan bir sürü olaya rağmen ısrar edilen ve hâlâ böylesine kritik maça saatler kala “alay eder gibi” açıklamalar yapabilen Jose Mourinho’dur bu tablonun mimarı... Ve iki Benfica maçında toplasanız 10 dakika dahi iyi futbol sergileyemeyen futbolculardır başarısızlığın aktörü... 16 yıldır Şampiyonlar Ligi’ne katılamayan asırlık çınar Fenerbahçe; ne acıdır ki futbolda büyük kulüp olma refleksini günden güne yitiriyor!
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.