Galatasaray ezici bir üstünlükle ilk 45 dakikada Fenerbahçe’yi sahadan sildi. Takımda bir, iki, üç futbolcu kötü olur anlarım ama hepsinin formsuzluğu yenilir yutulur bir durum değil! Fenerbahçe pozisyona giremedi, oyuncular aldığı topların neredeyse tamamını “Siz oynayın” dercesine rakibine verdi! Belli ki Mourinho ve Sarı-Lacivertliler dersine iyi çalışmamış. İnanın G.Saray fırsatları kaçırmasa tarihi skor alabilirdi. Devre biterken Szymanski’nin golü, ikinci yarı Fenerbahçe için bir kıpırdanışın habercisiydi. Ama bunu yapmak için koşmak, mücadele etmek gerekir. Hiçbirini göremedik. Sonuç F.Bahçe elendi, G.Saray Kadıköy’de 2’de 2 yaptı. Futbolcuların kavgasını ayıpladım. Ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın Mourinho’nun Okan Buruk’a maç sonundaki hareketi ise bu kariyerdeki bir teknik direktöre bence yakışmadı!
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.