Fenerbahçe, Samsunspor karşısında İskoçya’da Rangers önünde ortaya koyduğu mücadelenin tıpa tıp benzerini oynadı. İlk yarıdaki tek eksiği gol atamamasıydı. Mourinho bizleri sahaya sürdüğü 11’lerle şaşırtmaya devam ediyor. İşine karışmak istemem ama sanki bazı isimlerden vazgeçemiyor. Seyirci desteği mükemmeldi, hakemler ise kötüydü. Orta hakem Cihan Aydın’ın acaba torpili kim? Bu performansıyla Aydın’ın yeri amatör lig olmalı! Yedek oturan Nesyri, Szymanski, Osayi’nin 58. dakikada oyuna girmesiyle ve Samsunlu Moundilmadji’nin 75’te kırmızı görmesiyle F.Bahçe’nin temposu arttı. Ama Szymanski’nin direğe çarpan vuruşu dışında bol sayıda orta izledik, kafaların çoğu auta gitti, birini Okan kurtardı. Sonuçta F.Bahçe kaybettiği 2 puanla büyük yara aldı.
Yazarın Son Yazıları
Son yazımda Tedesco için “Tedes’go” demiştim...
Zaten yeni başkan Sadettin Saran seçilir seçilmez bunu yaptı. Alanya, Kasımpaşa, Zagreb maçları sonrası dün gece F.Bahçeli futbolculardan bir tepki, hırs, azim bekledim, göremedim!
Tedesco’nun F.Bahçe’nin başındaki 4. maçı ama inanın ne oynatmak istediğini çözmek çok zor.
Sandıkların sayılmasının ardından Sadettin Saran ve Ali Koç stadın içindeki kürsüye birlikte yürüdü. Koç, “Fenerbahçemizin 38. başkanı camiamıza hayırlı uğurlu olsun” diye söze başladı,
F.Bahçe’de Mourinho sonrası ne değişti diye sorarsanız şu an yanıt vermek gerçekten zor.
Faul kararı doğruydu. 10 kişi kalan Bordo-Mavililer karşısında F.Bahçe iştahlıydı ama girdiği pozisyonları gol yapamadı. Son dakikalar Trabzon’un golü bulması işten bile değildi. Tedesco’ya yorum yapmak için daha erken.